Torsdag...

Vilken jävla dag...
Eller den börja bra, Jag tog mig min morgonspringtur..
En varm dusch å bytte om och gick te Jobbet..
De va shopping som stod på schemat.
Jag köpte mig en jättefin klänning te helgen.. ;)
Jag slutade Jobba kl17. Hem bytte om och skulle gå te Gymmet.
Ja, va händer?? Prtesic när jag skulle packa väskan så ringer Jenny, Min arbetskamrat från sandviken.
Jag packar å klär på mig under smatalets gång å slänger igen dörren!
MEN GRATTIS LINDA!
 Nyckeln kvar i Lägenheten.. Å Jag har ju Bara en så UTELÅST!
jaja, va skulle jag göra?
Jag gick te Gymmet å mötte upp Jenny(en av mina bästa vänner) å vi körde ett inte alltför bra corepass..
Innan passet hade jag ringt nummret som stod i trapphuset som mans kulle ringa när de va låsproblem, blev kopplad te Securitas som säger att jag lärde ha Leg å pengar att betala med..
Jaja, HUR FAN SKULLE JAG KUNNA SKAFFA EN LEGITIMATION NÄR DEN VA INLÅST?
tillslut sa hon att de räckte med pengarna. och att jags kulle återkomma när jag va påväg hem..
Jag fixade pengarna, lr Min ängel te Jenny gjorde de..
Jenny åkte hem å käka medan jag va på Marias muskelpass..
Jenny hämta upp mig efter passet å vi ringde te Gavlegårdarna igen.. kopplad te securitas..
Och då säger hon att jag måste ha Leg.
Men hur fan? Jo, jag kunde ringa te Polisen..
Som att Polisen har tid å åka ut å identifiera mig en torsdag kväll kl.22 då?
Nä, knappst! å ingen annan dag heller för den delen..
Efter mycket om och men löste sig allt..
Men de va tack vare lite kontakter.. Annars hade jag lära tagit mig hem te K-bo å hämtat passet!
Men tänk om jag va en ensam student som bodde i skåne å inte hade nå vänner?
Hur hade man gjort då?
Jaja, nu sluta ju allt bra tillslut..
TACK JENNY Å NICLAS FÖR ALLT!

Sen blev de en lugn kväll..
Jag färga håret te helgens roligheter..
Sen blev de gonatt vid halv e.. trött som satan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0