Torsdag- Min lediga dag!

Jag har kommit på att ha e kass på att följa min planering.
MEN jag har haft en riktigt bra dag ändå..

Första halvan vet ni ju redan..
De blev ingen valbotur, tar den ihelgen istället..
Jag Började städa(damma, damsuga å torka golven) , sen börja jag rensa i garderoben, Ser börja jag fixa bordet..
Bäddade rent.. Ja, de va så himla skönt att komma hem nu efter träningen.
Å För att inte prata om hur bra den gick.. Tror de va för att jag käka middag innan jag träna!
Japp, Japp, japp! En hel kanondag..

NI ska få se hur bordet såg ut innan jag börja:



Ni ska få se sen när de e klart.. Räknar med kanske på Söndag?
Hmm..

Jo, igår kväll Kolla jag 27 dresses.. Jätte bra film, måste ni se!
Jag ville verkligen gifta mig när jag somna igår..
Låg å tänkte på hur min klänning skulle se ut när jag somna..
Så jag somna riktigt gott och Lycklig? Lr olycklig? Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0