Torsdag...

Min sovmorgon gick väl sisådär...
vakna 6.30, men försökte somna om.. vred å vände men de gick inte!

Okej, Första dagen på 4- dagars dieten.
Jag vägde 63,2 imorse.. Så nu vet ni de!

På morgonkvisten har jag suttit å skrivit dags scheman för att de här ska hålla!
De konstiga är att ja inte e de minst sugen på godis, men jag längtar efter pepparbiffen jag ska äta på Lördag! Haha!
Jaja, nu har jag presic varit ute å sprungit rundan, de va tungt.. Å nu sitter jag å käkar frukost!
Ja, vi får väl se om man blir mätt eller inte.. ½ Apelsin å 1 ägg? Hur ska man bli mätt på de?
Så jag tog en halv grape oxå.. Jag hatar Grape faktikst.. Stoppa presic in en klyfta i munnen, fy fan!
Beskt å jävligt! jag skiter nog i att äta upp grapen..

När jag va ute å sprang så slog tanken mig..
De sägs ju att rött kött inte e bra?
Men va e då Hamburgekött och magert biffkött?
hmm.. Mörkrött kött? =P

jaja, nu ska jag äta min underbart goda frulle å sen göra mig iordning för ett Corepass å en promenad te korpen.
Funderar på att slänga mig i solariet på vägen hem.. Måste köpa Rädisor oxå.. å naturell yoghurt!
Hoppas att dom finns på sånna där små förpackningar.

sen blire en sväng te Valbo å en spaning efter bikini...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0