Så har denna dag gått..

Å jag har haft en mysmorgon, tog mig en springtur, va förbi Kim å prata lite skit, va på rikards muskelpass, Sen blev de en Fika med Marleen efter mötet å vi hämta min plånka. Hel dött på heartan! Sen åkte vi å handla.. Så jag handla grejjer till min diet.. Fan va nyttigt de blev.. Har nog ALDRIG handlat så nyttigt! Å jag har ALDRIG handlat en sån dyr gurka heller..
34 spänn kosta den.. Haha! Sen köpte jag en skit läcker svart tandborste.. Så nu ska gaddarna borstas ordentligt! ;)

Nä, nu ska jag hoppa i Pyjamasen å borsta tänderna å mysa ner i sängen framför nån bra film..
Berättar imorgon va de blir..

Gonatt å sov gott...

Å vet ni? Håll tummarna att jag sover riktigt länge imorgon..
Jag har nämligen Sovmorgon! Tih

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fy fan Linda....du har det bra!!

Tänk på vad jag sa i tisdags...GÖR NÅGOT!!!

Sök jobb på fritidsresor eller Ving...bli reseledare...skulle passa dig till 100%. Upplev MINA drömmar...för mig är det ju försent.:-)

2009-02-12 @ 08:44:37
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0