Måndag- Hem te Familj å släkt!

Igår när jag sluta jobba åkte jag hem te familjen, men som vanligt va de ingen hemma... så jag åkte fram te Mormor å prata massa skit med henne. Världens bästa mormor.. I Lööv her! Hon e den absolut bästa.. Sen så åkte Jag ner te min kära lilla farmor som oxå ligger mig varmt om hjärtat. Körde henne te läkaren i ö-våla.. men de va bara åka vidare te Uppsala. Så nu e hon inlagd.. Få se om de blir ett Uppsala besök imorgon.. Men jag känner för att vara hemma.. har inte vart hemma på hur länge som helst känns de som.. På kvällningen åkte jag förbi Pär på hemvägen å blev kvar.. Vi käka kebab, godis å kolla på Film.. Kom hem runt 23 å då va de bara packa om å hoppa i säng...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0