Helgen..

Jag tror de kommer bli en riktigt rolig helg..

Ikväll kommer Pär in å hämtar oss(Mig å Marleen), så ska vi laga mat, dricka vin å kolla på lets dance. ute hos Pär i Söderfors.. Riktigt mysigt!
Sen imorgon ska vi ha friluftsdag..
Vi ska åka skoter, pimpla, Spela fotboll å Bandy å grilla korv!
Sen hem te Lillebror å svida om å bli partyprinsessor och prinsar(förståss), dricka vin å sen avslutar vi med en utgång!
Jag tror de blir riktigt kul.. Å vi ser ut att bli rätt många oxå..
Alla dom gamla vanliga.. Jag, Marleen, Kim, Pär, Mackan, Ragge, Mia, Danne, Selvet, Lillebror, Bonden.. Ja, å massa flera..

Ja, Jag tror de kan bli riktigt Kul.. Vi håller tummarna!
Hörs efter helgen!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hej, du har blivit utmanad!!!

PUSS

2009-02-07 @ 11:54:57
URL: http://jessiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0