Helgen!

Japp, så va helgen över..
Jag jobbade Fredag å söndag dygn!

I Lördags va de alla hjärtans dag...

Å Morgonen började ju lagomt roligt..
Ett jävla 026 nummer ringde, å ni vet ju att jag inte brukar svara när jag inte vet vem de e som ringer.
Avskyr tex när folk ringer från hemligt..
Så jag slog upp nummret å de va från en blomsteraffär...
Så jag ringde upp å hon hade ett blomsterbud där åt mig..
ÅH, kan ni gissa om jag blev nyfiken?
Trodde ju stenhårt på att de va från mamma.. men hon totalneka.
Ännu mer nyfiken..
Dom skulle komma runt 13..
Jag sluta jobba å gick å träna, lagomt hemma te 13.
Sen va de en låååång väntan.. å en nyfiiiiken Linda..
Vid 16.30 ringde de på dörren..
hihi...



Tack så jätte mycke sötnöt!
Kvällen spendera jag med mina 2 aboslut bästa vänner..
Jenny saknades dock!
men de va en riktigt kul kväll..
haha!



Ja, just ja Dieten? ja, den sprack i Lördags...
Men den e nog värd att pröva!
Från fredag te Lördag hade jag gått ner 1 kg..
Alltså 1,3 eller 1,4 kg på 2 dygn.. de e inte dåligt..
Å jag tror att första dygnet måste man ha för att komma igång..
Den blir de 4 hårda GI dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0