Gomorron!

Hemma.. OCh jag e Ledig i hela 2 dygn, känns helt underbart!
Å ännu bättre va när jag öppna dörren å Nya Amelia låg där.
Jag kröp ner i soffan å självklart började jag med att läsa horoskopet!
Vet ni vad Rubriken va?

BYT FRISYR!
haha, de måste ju va ett Tecken eller hur?

Annars stod de:
Dagarna rullar på och du har många planer men du får inte tummarna loss.
Kanske de hjälper dig att vila ut och ladda batterierna innan du tar tag i saker?
Lita på den viktiga magkänslan.

Fokusera på: Lugn å Ro
Lyckokastet: En ny Frisyr
Bästa Vibrationerna: Med Väduren
Periodens Puls: 3/5

Lät ju inte helt fel, ungefär som de känns..
Jag tror på horoskop..
Jag älskar dom!

Funderar på Uppläggning av dagen..
Det är -12 ute
Ska jag börja kika på en film å ta de lugnt?
å sen te mig en springtur?
Eller tvärtom?

Sen ska jag hämta min plånbok.. som ligger å väntar på heartan på mig ;)

Sen en sväng te Valbo?
Skulle va kul..

Å sen e de Rikards pass som gäller, ska bli såå himla skönt!
Längtar som fasen!


Jaja, nu ska jag välja film..

Ha en bra dag allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0