En helg i skogen..

Helgen va alldeles alldeles underbar..
Så himla mysig..

I Fredags så hämta Pär oss runt 18..
Vi åkte å hämta Darling å sen te Angel å gav henne Nycklarna te bilen.
Vi åkte sen vidare på systemet å sen handla vi inför helgen på Maxi.
Vi va som e liten familj..
Sen gasa vi hem fort som 17 så vi skulle hinna te Lets Dance.
Hann presic i Tid.. Samtidigt va de bara börja med maten..
20.00 å vi va vrålhungriga!
Pepparbiff, krocketter å sallad! mums mums!
Byta om te mjukiskläder å raggsockor, riktigt mysigt!
Sen kom Linda, Danne å Ragge förbi en sväng å kolla på lets dance med oss å prata massa skit!
Riktigt trevligt..
Sen blev de film mys.. Men vi somna allihoppa..

     

Vakna av att Marleen ryckte till med världens kraft, Bara å stiga upp å bädda i sängarna.. ;)



GONATT!

LÖrdag mOrgon- SovMorgOn!!!
Så himla mysigt att vakna upp där ute...
Vi vakna å gjorde frukost å bara njöt..
Mysigt att äta frukost med 2 av sina bästa vänner en lördagmorgon..
Sen plocka vi undan å förberedde fika å grillgrejjer.
Inte de lättaste utan Rinnande vatten.. men de funkar bra ändå..
Jag kan även berätta att de e dass som gäller dessa dagar ;)  haha!
Och Underställ...  Jag gick å mös hela lördag morgon i mitt sen så råka jag kliva i lite snö så mina strumpor blev blöta.. Så jag snodde ett par av Pär när han å Marleen va ute å åkte å hämta vattendunkar..
Och så fick jag en briljant ide att dom skulle va sköna om dom va lite varma(eftersom jag va kall)
Så jag la dom på Vedspisen- Brilljant idé va? Lr så inte.. Kolla va som hände:



Dom blev bränd!

Först Kom Peter med ockelbon å kälken..
sen kom Danne å Mackan..
Å då begav vi oss ut på sjön mot okänt mål..
Lr okänt vindskydd..
Å påvägen slöt Selvet, Johan å Micke upp..
Å sen kom de 3 skotrar till..

'
Ockelbon å Mackan..


Pär å Pärlan...


Johan, Selvet å Micke.. Selvets skoter(den oranga) skulle jag vela ha..
Vilken maskin..


De va Jag å Darling som fixa brasan..
Duktiga vi!


Brasan tänd.. Korven påväg å alkoholen började intagas..
Varm Oboy å mintuu, finns de nå bättre när de är minusgrader ute?






Killarna skulle naturligtvis ut å leka å styla..


En å annan avåkning blev de, vet inte vem som igentligen flög längst.
Skotern lr pojkarna?






Darling avslutade friluftsdagen med en snöängel..

Sen va de in å värma sig lite å vänta på min lilla Angel som skulle komma å hämta oss..
Vi plocka ihop grejjer å sen åkte hela gänget till lillebror å duscha å gjorde oss partysnygg..
Vi Fixa middag å sen åkte vi tebax te stugan..
Lillebror, Ragge, Mackan å Marren m.f hade anslutit!
Å partyt va igång.. Blev på tok för mycke sprit.. ;)
Men attans va kul de va..
Tack för en superrolig å mysig helg allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0